O MNIE OFERTA CENNIK KONTAKT WIZYTA

Dietetyczne inspiracje i porady dnia

Weekend to czas, kiedy często tracimy silną wolę i sięgamy po śmieciowe jedzenie... A może lepiej przygotować hamburgery w nieco zdrowszej odsłonie?

Poniżej moja propozycja z kotletem mielonym z indyka przygotowanym na parze, sosem czosnkowym na bazie jogurtu greckiego własnej roboty oraz mnóstwem dobrych rzeczy w środku (serem typu lazur, sałatą, pomidorkiem, ogórkiem kiszonym, cebulką oraz kiełkami).

Nie tylko zdrowy, ale i pyszny. Spróbujcie sami!

W ten pochmurny dzień podsuwam Wam pomysł na kolorowe spaghetti z nietypowym makaronem z czarnej fasoli** (dostępnym w popularnym markecie😊).
Składniki na 2-3 porcje:
🍵pierś z kurczaka
🍵cebula
🍵2 ząbki czosnku
🍵szpinak
🍵makaron spaghetti
🍵kilka suszonych pomidorów
🍵mozarella light
🍵duży jogurt naturalny
🍵łyżka oleju rzepakowego do smażenia
🍵sól
🍵pieprz
Cebulę kroimy w kosteczkę, podsmażamy. Dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek. Kurczaka kroimy w kostkę, doprawiamy solą, pieprzem i smażymy. Kolejno, dodajemy szpinak, a po kilku chwilach pokrojoną mozarellę oraz pomidory. Całość zaprawiamy jogurtem. Podajemy z makaronem ugotowanym zgodnie z przepisem na opakowaniu. Smacznego!
**Czarna fasola bogata jest w białko i błonnik, dzięki czemu potrafi szybko i na długo zapewnić uczucie sytości. Zawiera także spore ilości kwasu foliowego, potasu, wapnia i witaminy B6. Dodatkowo, charakterystyczny czarny kolor zawdzięcza trzem cennym flawonoidom, które mają właściwości antyutleniające, przeciwzapalne i detoksykujące.